zaterdag 8 september 2007

Eigen plekkie

Ik vind dat iedereen z'n eigen plekje moet hebben. Z'n eigen stoel of bank ofzo om op / in te zitten.

Papa en mama hebben bijvoorbeeld de bank. Ik pas ook wel op de bank maar daar kan ik zo moeilijk opklimmen.

En ik heb natuurlijk ook mijn box. Vind ik ook fijn, in m'n eigen box zitten, voordeel is ook dat er nooit iemand anders in mijn box zit, alleen ikke.

Scooter heeft z'n mand. Maar weet je, eigenlijk ligt ie daar nooit in. Heel gek want het is een heel lekker zacht kussen en hij is ook best groot (alhoewel ie wel helemaal vol is als Scooter er in ligt).
Maar goed, aangezien Scooter er dus eigenlijk niet echt in ligt dacht ik: ha, die is voor mij.

En dus heb ik Scooters mand geconfesceerd .... en het zat heel lekker .... toevallig.



0 reacties: