woensdag 1 augustus 2007

Inhaalslag

Nou, het duurde even, maar daar ben ik weer. Vakantie is voorbij en dus is het blogging-seizoen weer begonnen.
Om even een korte blik te geven van de laatste paar dagen een foto-impressie:

Vrijdag 27/07

Op visite bij Max. Eerst in de tuin met Bram en de bal gespeeld en daarna samen met Max Bumba kijken. Ik op de bank, Max op grond...






Zaterdag 28/07
Met Peavey op bed klooien. Peavey is ziek en mag dus sinds kort op bed slapen, hartstikke lachuh vind ik dat (natuurlijk niet dat ie ziek is, maar wel dat ie op bed mag)...




Zondag 29/07

Met Benjamin in het Amstelpark. Ondanks dat we elkaar niet zo heeeel vaak zien zijn we toch wel erg dikke matjes en begrijpen we elkaar hartstikke goed.





Maandag 30/07
Papa-dag.
Papa doet me in bad en ik eet schuim...




Woensdag 01/08

Compromis van mama, ik word gevoerd met het "echte" eten (zodat ik niet alleen de lekkere dingen eruit pik) en mag dan zelf m'n toetje eten en dan is dit het resultaat.


0 reacties: