vrijdag 8 juni 2007

Zwembad

Nieuwveen is natuurlijk een klein dorp. Valt niet zoveel te beleven.
2 scholen, een paar winkels en een hoop kerken... maar ook: een buitenzwembad.

Compleet met pierebad.

Het was vandaag erg warm en drukkend weer dus zijn mama en ik eens op onderzoek uit geweest.
Eerst moest ik natuurlijk wel een beetje wennen, net als met alle nieuwe dingen die ik doe.
Mama wilde mij meteen in het water zetten, maar dat ging mooi niet door natuurlijk, ik hield mijn beentjes namelijk heel hoog de lucht in.

Dus heeft mama mij eerst maar even op het randje gezet. Daar heb ik een tijdje zitten kijken en toen ben ik een beetje met mijn handjes in het water gaan spetteren.

Later wilde ik ook wel met mijn voetjes erin en nog veel later ben ik zelfs in het zwembadje gaan lopen, wel nog even aan mama's hand want dat was nog wel een beetje eng met al die spetterende grote kinderen.

Maar stilstaan durfde ik wel al helemaal los.

Uiteindelijk begon het te regenen en moesten we weer naar huis, wat ik natuurlijk helemaal niet leuk vond, ik was net gewend.

Maar mama heeft beloofd, volgende keer als het mooi weer is gaan we weer.

0 reacties: