zondag 18 februari 2007

Vriendjes

Ik heb jullie natuurlijk al 'ns eerder verteld over mijn vriendjes, Peavey en Scooter.
We kennen elkaar al heel lang... eigenlijk vanaf dat ik 3 dagen oud was.


Zij woonden hier al in huis toen ik er later bij kwam en ze moesten dus wel even aan mij wennen. Hadden ze nog nooit gezien zo'n klein babytje.

Ondertussen zijn ze wel aan me gewend.

Scooter gaat meestal weg als ik er aan kom, maar soms ligt ie zo lekker te liggen dat ie als een soort vangkussen voor mij speelt.



En Peavey komt altijd gezellig bij mij zitten als ik een koekje aan het eten ben.
Eigenlijk weet ik dat ie ook wel een hapje wil, maar dat mag niet. Soms laat ik 'm wel even aan het koekje ruiken, maar ik zorg wel dat ie er niet bij kan. Ik weet namelijk dat zijn snuit niet door de spijlen van mijn box kan...


0 reacties: