vrijdag 2 februari 2007

"oh oh"


..... en kleurkrijt op papa's mooie vleugel
en nare Teletubbies op TV .......

Papa zong er al over in zijn liedje voor mij.

Alleen zong papa dat het nare Teletubbies zijn... dat snap ik niet helemaal. Ik vind ze hartstikke leuk.

Vanmorgen heb ik samen met mama de Teletubbies zitten kijken.


Mama vond het heel erg irritant dat ze een heleboel keer

1 - 2 - 3 -4 - dit liedje gaat tot 4 ..................... 4 !
zongen....


Maar ik vond het eigenlijk wel erg boeiend allemaal.




Ik wil ze zeker vaker zien.

1 reacties:

Caroline zei

Hahahaha, Timmy! Heb je lekker teletubbies gekeken?
Wat gek nou dat mama dat irritant vindt he!
Ze zijn toch harstikke leuk die teletubbies?
Tijd om dag te zeggen.....tijd om dag te zeggen.....tijd om dag te zeggen (jaaah daaaaag).

Caroline