woensdag 28 februari 2007

BMR

Bof / Mazelen / Rode Hond

Een hond heb ik wel (alleen geen rooie) ....... zelfs 2, maar ik heb geen mazzel en ik bof niet.

Heb donderdag m'n BMR prikje gehad. Duurt even een paar dagen voordat je daar last van kunt krijgen. Nou inderdaad, die paar dagen zijn voorbij en ik voel me dus helemaal niet lekker.

Sinds gister afwisselend koorts en verhoging en al een paar dagen geen trek in eten.

Toen mama vandaag thuis kwam uit d'r werk zat ik bij oma op schoot zielig te zijn. Beetje te hangen en te mekkeren zeg maar.


Heb heel even met mama naar de Teletubbies gekeken en daar werd ik wel stil van. Lekker tegen mama aan gehangen en kijken naar de TV ...... heerlijk.


Daarna meteen naar bed en ik viel meteen in slaap (nadat ik wel het eten wat ik dan had gegeten er weer had uit gespuugd).

Hoop wel dat ik me morgen beter voel, dan ga ik bij oma logeren want papa en mama zijn niet thuis (alhoewel ik mama wel hoorde zeggen dat ze mooi niet weggaat als ik erg ziek ben...).

0 reacties: