zaterdag 2 december 2006

Verjaardagspartijtje

Vandaag was mijn eerste verjaardagspartijtje.

Mijn goede vriend, die ik al vanaf mijn geboorte ken was jarig (Benjamin).

Doordat ik aan het einde van de ochtend vrij moe was kwamen we wel te laat aan. Maar dat was op zich niet erg. Het leek de kinderopvang wel, er waren best veel kindjes.
Niet dat we nou leuk met elkaar gingen spelen ofzo, daar zijn we nog te jong voor, maar het was wel leuk om naar die andere kindjes te kijken.
Er waren ook wat oudere kindjes (neefjes van Benjamin) en die kunnen al lopen. Was dus af en toe wel oppassen geblazen dat ze niet bovenop ons stonden.

Iets later dan ik kwam mijn neef Ben ook nog. Die had een ietwat dramatische middag aangezien z'n vader even niet oplette en Ben vervolgens van de bank viel...
Bens mama was erg boos op Bens papa. Ben moest natuurlijk wel huilen maar dat was redelijk snel over en toen was het weer lachen geblazen (Ben dan, z'n ouders allebei niet). Ze zijn nog wel naar het ziekenhuis geweest, naar de EHBO en er was gelukkig niets aan de hand.

Ben vond het wel erg lief van z'n mama dat ze zo bezorgd was, maar toch ook wel een beetje vervelend. De doktoren hadden gezegd dat z'n mama 'm dan maar om de 2 uur wakker moest maken, eigenlijk meer voor d'r eigen gemoedstoestand....
Daar was Ben niet zo blij mee, lag ie net lekker te slapen, kwam z'n moeder weer kijken of ie nog leefde ofzo....

Mijn mama was ook een beetje dom want die was mooi d'r fototoestel vergeten. Misschien krijg ik nog wel foto's van Benjamin en dan zal ik ze laten zien.

OH en vergeet ik bijna te vertellen...... ik heb m'n eerste stukje taart gegeten ! Een heel kleine hapje mouse-achtige taart... aardbei ofzo denk ik...

Ik ben natuurlijk bijna zelf jarig en dan mag ik denk ik wel een groter stukje taart...

0 reacties: