woensdag 27 december 2006

Derde (?) kerstdag

Sjemienie, wat was het koud buiten vandaag. Gelukkig had mama mij goed ingepakt met een dikke jas, dikke muts en wandjes.
Snapte ik niet zo heel goed die wandjes, ik kon dus niks meer pakken... Maar goed, liever warme handjes waar je niks mee kunt pakken dan kouwe handjes waar je eigenlijk niks mee wilt pakken.


's Avonds heeft mama eten voor me gekookt.
Meestal eet ik uit zo'n kant-en-klaar potje en soms eet ik hetzelfde als wat mama eet. Maar vandaag ging mama eten wat ik zou eten...
Mama heeft namelijk een nieuw (kinder) kookboek dus daar wilde ze iets uit proberen. Uiteindelijk is het pasta met spinazie roomsaus en tomaat geworden. Geloof dat mama er voor zichzelf nog wel wat andere dingen door had gedaan, maar dat was voor mij niet nodig, ik vond het HEERLIJK !!
En het bleef ook allemaal lekker warm dankzij m'n nieuwe warm-houdt bordje die ik voor m'n verjaardag heb gekregen.
Eigenlijk heb ik dat zelf niet zo nodig want ik eet best snel. Alleen als mama tussendoor ook nog hapjes gaat zitten nemen........tsja, dan wordt het eten snel koud natuurlijk.

0 reacties: