vrijdag 29 december 2006

Op visite bij Bram



Vandaag zijn we op visite geweest bij Bram en z'n moeder.
Mika zou ook komen, maar Mika's moeder was ziek, dus dat ging niet door.

Het was best leuk bij Bram, alleen jammer dat Bram eigenlijk nog niet zoveel kan. Hij kan wel op z'n buik rollen, maar dat is 't dan wel ... Echt een beetje spelen zat er niet in. Maar dat komt vast later wel.
Toen ik binnenkwam was Bram net z'n fruithapje aan 't eten. Ging niet echt van harte, het zal wel een heel vies hapje geweest zijn, anders kan ik 't me niet voorstellen dat je dat niet wilt.

Ik heb de hele tijd rondjes om de tafel gelopen. Was erg grappig want mama moest de hele tijd d'r thee (en alle andere dingen op tafel) verschuiven.

Na een uurtje of 2 werd ik wel een beetje moe, dus eigenlijk wilde ik wel naar huis om te slapen, maar wat hoorde ik ineens......... mijn muziekje en wat zag ik tot mijn verbazing....... MENEER KIKKER !! Nou snap ik waar ie is gebleven. Bij Bram dus.
Nu ik weet dat ie een goed huis heeft en een lief vriendje vind ik het wel OK... Alhoewel ik 'm wel een beetje mis. Maar als ik 'm teveel ga missen ga ik gewoon weer bij Bram op visite en dan kan ik 'm weer zien.

0 reacties: