donderdag 23 november 2006

Eerste woordje

Nou... het werd wel even tijd om mijn eerste woordje te melden.
Mijn eerste woordje is niet papa, zoals bij de meeste ukkies en is ook niet mama, de wens van vele moeders.

Mijn mama wilde eigenlijk nog even wachten met het melden van dit eerste woordje in de stille hoop dat ik ook nog mama zou gaan zeggen en zij dus zo zou kunnen melden dat het om 2 woordjes ging... ondertussen zijn we wel al een paar dagen verder en moet er dus maar 's iets gemeld worden.

Goed, ik zeg dus wel al woordjes die een beetje op papa lijken (baba bijvoorbeeld), maar ik ben dus nog lang niet van plan om mama te gaan zeggen. Zeker niet zolang mama niet aan jullie laat weten wat mijn eerste woordje dan wel is.

Nou, doe 's een gok. Er wonen hier in huis een aantal wezens, mama (niet dus) / papa (ook niet dus) / ik zelf (ook niet) EN ...... juist, 2 van die fluffige zachte gevallen die rond kwispelen.
En hoe noem ik die ???



AAAAAAI .... TI




0 reacties: